سلسله نشست‌های «فرصت‌های کارآفرینی و الهیات»: نشست دوم: «ظرفیت‌های پیدا و پنهان بازار فرهنگی–مذهبی ایران»

سلسله نشست‌های «فرصت‌های کارآفرینی و الهیات»: نشست دوم: «ظرفیت‌های پیدا و پنهان بازار فرهنگی–مذهبی ایران»



 انجمن علمی الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز برگزار می‌کند:
سلسله نشست‌های «فرصت‌های کارآفرینی و الهیات»

در ادامه‌ی مسیر شناخت پیوند میان الهیات و زیست معنادار، دومین نشست این مجموعه با محوریت بررسی ظرفیت‌های فرهنگی–مذهبی ایران، نگاهی واقع‌بینانه به فرصت‌های نهفته‌ی بازار ارائه می‌دهد.
 این نشست فرصتی است برای درک عمیق‌تر از سازوکار بازار فرهنگی–مذهبی و یافتن راه‌های نو برای خلق محصولات الهام‌گرفته از معنا.

 نشست دوم: «ظرفیت‌های پیدا و پنهان بازار فرهنگی–مذهبی ایران»

 محورها:
✓ظرفیت های پیدا و پنهان فرهنگی–مذهبی ایران
✓بررسی حوزه های اصلی بازار
✓ویژگی های محصول موفق
✓تجربه های بومی

 اهداف نشست:
-آشنایی با حوزه‌های اصلی بازار و روندهای تقاضا
-شناخت ویژگی‌های کلیدی محصولات موفق در عرصه فرهنگی–مذهبی
-مطالعه و تحلیل تجربه‌های بومی الهام‌بخش و استخراج الگو

 با حضور:  
- دکتر محمدمهدی آجیلیان 
(عضو هیئت علمی و بنیان‌گذار مرکز نوآوری علوم انسانی دانشگاه شیراز)  
- علیرضا صحرائی 
(دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز و هم‌بنیان‌گذار استارتاپ حملةالقرآن)  

 زمان: دوشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۴ | ساعت : ۱۲:۳۰ الی ۱۴
 مکان: سالن دکتر شهیدی، دانشکده الهیات
 بستر مجازی: vroom.shirazu.ac.ir/elmi23

 فرصتی برای دیدن بازار فرهنگی–مذهبی از زاویه‌ای تازه؛ جایی میان باور، خلاقیت و نیاز جامعه امروز. 

انجمن علمی الهیات، پیشرو و نوآور
‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ راه‌های ارتباطی ↓
https://ElahiatUniShiraz.yek.link

summary-address :